Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Lite dött just nu...

Av Lena Kyhle - 22 september 2011 00:43

Fia hade Campari idag och igår fick han vila.Själv städar jag lägenheten hälften av tiden och den andra halvan är jag rådlös och förvirrad. Jag hoppas att ni har tålamod med mig för om en vecka så är vi förhoppningsvis på plats och iordning igen...kanske inte iordning förresten...

 
 
Ingen bild

Mia

22 september 2011 21:56

Var ner en snabbing till Grafström idag och tänkte det var synd att jag inte hade mer tid :( Har fullt sjå att hitta någon sadel som jag kan ha på min sadelläges lösa kille. Nu får det bli Wintec tills han vuxit på sig mer. Köpte en anti glid vojlock idag och blev så nöjd då den fungerade riktigt bra och jag kunde koncentrera mig på att rida utan att trampa sadeln i läge titt och tätt :) Hoppas nu allt går bra för er med flytten och allt runt omkring. Du/Ni vet vart det finns extra slafar om lusten faller på :)
Kram på er allihopa.

Lena Kyhle

26 september 2011 21:59

Ja, mycket kan man säga om Campari men sadeln ligger där den skall i alla fall (för omväxlings skull måste jag säga...)
Det har som sagt varit lite väl mycket senaste veckorna men vi får försöka ses när vi kommer åt! Ni är så välkomna ned!!

KRAM!!!

 
Ingen bild

Cia

23 september 2011 15:45

Förstår att flytten närmar sig mer o mer. Tråkigt att vi alla är så upptagna så att vi inte hinner ses innan flyttlasset går :( Men jag hoppas att vi är välkomna och hälsa på någon gång framöver och ni är givetvis välkomna till oss om ni får "hemlängtan" till norr. Kram Cia

Lena Kyhle

26 september 2011 21:57

Ja, jättetråkigt att vi inte hann ses men det har verkligen varit fullt upp på alla håll och kanter!
Vi ses säkert snart och ni är såklart alltid välkomna!

KRAM!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Skapa flashcards