Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Lena Kyhle - 2 januari 2012 00:33

Ja,så har det blivit nytt år och vi får se om bloggen kommer att fortsätta. Känns inte som att den är speciellt intressant om jag skall vara ärlig, det är väl bara om det händer någon mindre katastrof som den kommer till sin rätt.

Idag kom det ett tunt lager blötsnö i alla fall och jag hann precis ta upp Campari i paddocken innan det började regna bort samtidigt som termometern visade plusgrader en masse.

Försökte jobba en extremt spänd och gnäggig häst lite på lina i skritt och trav. Inte speciellt enkelt så det blev väl mest att han fick springa av sig lite med styltorna flygande omkring sig. Det är mitt eget fel, han går för lite och när han går så blir det enkla skrittisar pga underlaget, hoppas på vår snart så att jag slipper älta att jag inte har råd att ställa honom på en anläggning hela tiden.

Vi har det helt OK där vi står det är bara jag som måste ställa om mig lite. Får se om det kan finnas en liten snöskorpa kvar till imorgon...

Skapa flashcards