Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Lena Kyhle - 10 januari 2012 23:55

...har jag byggt ett papperstorn som skulle vara högt, listat vad man kan använda en penna till, och en ballong, också har jag intervjuat en snubbe som heter Leo, hans favoritfärg var grön. Just det, jag har dragit linjer mellan prickar också för att lära mig att man skall tänka "outside the box". Avslutningsvis har jag ritat av en person med krita i 25 sekunder för att sedan flytta mig ett steg i stolsraden för att fortsätta rita av den som satt bredvid and so on...Dessutom har jag talat om vad jag tycker om skiten så snart blir jag väl utslängd...

Hos Campari blev det tömkörning igen efersom hans skor skramlar som en tom tunna. Vi tog en sväng i skogen för att sedan klättra lite samt ta ett storgräl omkring vart vi skulle gå sedan. Jag vann efter att Campari satt sig i ett gransnår, då gick det undan så det var bara att hänga med. Jag försöker verkligen att aktivera honom nu så jag hoppas att det blir slut på tjurigheterna snart. I övrigt var han dock snäll så han fick många pussar också!

När vi kom hem så skramlade skorna givetvis ännu mer och jag blev uppringd av hovslagaren som meddelade att han inte kunde ge mig en tid nu då han glömt sin dagbok = förmodad lögn. Hoppas dock att han kommer inom kort för annars blir det ganska struligt...

Imorgon väntar en ny underbar dag...

Ovido - Quiz & Flashcards