Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då.

Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det nu även har brunnit i hans skalle. Tömkörde en vända i skritt i skymningen, upp på ridbanan...tittig, uppkäftig..pigg..bjöd på en fantastisk trav helt olovandes...men vad hjälper det när han inte får trava än på ett bra tag. Bocksprång rakt från skritt som han heller inte får göra och som övertygar mig om att jag inte tänker sätta mig på honom än på ett tag. Ett olösligt problem och en matte som känner sig gaska vilsen...och ingen kan råda mig vad jag skall göra.."vill man vara på säkra sidan skall hovkapseln ha vuxit ut helt"...bla, bla..

Ovido - Quiz & Flashcards