Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Lena Kyhle - 26 januari 2011 23:31

  


Var tvungen att prova att lägga in en bild innan jag gick och lade mig...

Crusse andra dagen i Sundsvall, juni 2010!!

Av Lena Kyhle - 26 januari 2011 23:06

Nu har jag bytt färg men jag lyckas inte lägga in min egen kommentar på mitt eget inlägg...

Av Lena Kyhle - 26 januari 2011 22:44

Som vanligt var Crusses högra framfosse varm idag, han blir ju alltid varm när han verkats/skotts och då särskilt höger...Inte vet jag varför. Jag tycker att det är jättejobbigt men det är tydligen inte så mycket att göra åt.

Jag kunde banka bäst jag ville så det verkade inte vara någon direkt ömhet dock var han öm i ena strålfåran där det blivit lite djupt. Jag satte i en tuss med thrush-buster och hoppas att det torkar upp lite, det kan tydligen bero på lite förändring av svamp-och bakterieflora vid flytten.  

Sedan blev det inte så mycket mer gjort men Crusse fick i alla fall en liten lektion i täckesprassel av Emma, tänk vad bra allting går när inte mina endorfiner sprutar ut i närheten av honom.

Imorgon hoppas vi att fötterna är OK så att han får ta en sväng på töm eller lina.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards