Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Lena Kyhle - 9 juli 2012 22:44

Ber om ursäkt om min urkassa uppdatering men jag har nog tappat lite sug samtidigt som det inte finns så mycket att berätta. Campari går i sin boxhage och verkar må ganska OK, hans hovar är varma ibland och jag känner lite puls. Dock vet jag inte riktigt hur jag skall tolka det, han går ganska bra i alla fall och verkar inte ha ont. Idag utökade jag hagen till det dubbla och kommer att låta Apan beta där någon timme om dagen så att den är avbetad och klar till helgen.

Till min stora förskräckelse håller Campari på att få kala fläckar lite här och där...ångest över det. Tyder dock inte på ringorm då det inte är upphöjt eller skrövligt, fast med min tur vet man aldrig...har inte några bra planer kvar...känns det som.

Ovido - Quiz & Flashcards