Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Lena Kyhle - 2 mars 2011 22:27

Fick ett SMS i morse från Annika som nog märkte att jag var lite trött igår. Hon hade fixat allt med Crusse och skrev att jag kunde vara hästledig idag.  

Det är första gången jag är ledig från Crusse utan att vara bortrest på ett eller annat sätt, tror jag. Det är nog inte det att jag inte kan få hjälp men jag brukar alltid åka ut varje dag, det har alltid varit så...jämt. I vilket fall som helst så kände jag mig oerhört tacksam, det var verkligen rätt dag att få hjälp!

Dagen blev lång ändå med heldag i skolan, sedan åkte jag direkt hem för att se inspelade skidor...tjejerna tog VM-guld i sprintstafett!!!

I övrigt vin, digestive, ost och popcorn - ledig imorgon men hoppas på ett pass med Annika och Crusse, kanske lite övergångar kan vara på sin plats??

Ovido - Quiz & Flashcards