Alla inlägg den 8 september 2011

Av Lena Kyhle - 8 september 2011 20:13

Igår red som sagt Fia. Hon och Campari var i tältet och jobbade lite sidvärts i olika gångarter. Något måste hon i alla fall göra för jag känner oftast när hon har ridit dagen innan, på ett positivt sätt. Idag var det pissväder men jag trimmade lite med honom på uteplan i alla fall.Trimma för mig och Campari är att jag jobbar lite mer intensivt och inte godtar hans ursäkter hela tiden, man kan nog egentligen inte prata om att "trimma" när vi trimmar. Mer kanske rida ordentligt...vilken mes man blivit! Innan dess tog vi en tur i skogen, kontigt hur det kan vara lika spännande varje gång...Campari verkade väldigt nöjd efter jobbet och fick sin sedavnliga ompysling. Imorgon skall jag försöka massera igenom hans rumpa, kändes som att det kunde behövas.

Jag lovar att uppdatera med lite bilder snart, måste bara klara av min tidslinje först. Några hästar har jag kvar...


Ovido - Quiz & Flashcards