Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Lite avsked

Av Lena Kyhle - 13 mars 2011 22:38

Idag har både Andreas, Anki och Julia sagt hejdå till Crusse.

Anki och jag blev lipsilliga medan A och J hanterade situationen lite mer samlat. Crusse lämnar en stor tomhet efter sig, han är oerhört lätt att tycka om och det är ju bara att se honom kika fram bakom luggen så börjar man grina. Mycket morötter blev det men det gör inget, jag har faktiskt fodrat upp honom lite extra inför resan också. Under resan upp tappade han ju en hel del så nu har han lite att ta av.

Morgondagen kommer att bli fördjävlig men bara han kommer upp på bussen så kommer halva helvetet vara över.

I övrigt så friserade jag Rippe lite grann idag så att han inte ser helt bortglömd ut. Vi tog en prommis i tältet också, i longerlina för säkerhets skull men vi slapp takras så det gick bra.

Tänk bra tankar och skicka dem till mig och Crusse imorgon.

 
 
Malin

Malin

14 mars 2011 08:21

Förstår att ni blev lipsilliga, själv grina jag bara av att läsa här & har ju aldrig träffat varken dig eller Crusse... Men jag vet ju själv hur mycket man fäster sig vid sina hästar. Hoppas att allt går så bra som det bara kan för både Crusse & dig idag!!

http://wdima.blogg.se

Lena Kyhle

14 mars 2011 15:53

Ja, det har blivit massor av tårar men jag är trots allt övertygad om att jag tagit rätt beslut. Problemet är ju som sagt att man växer ihop med dem, när man skiljs känns det som att riva loss en sårskorpa som inte är redo. Crusse komer alltid att bo kvar i mitt hjärta, det är ju liksom så det blir.
Ha nu en fin vår och njut av din fina grabb!

 
Moa

Moa

14 mars 2011 13:16

Förstår att det känns jobbigt att skicka tillbaka honom "/ Men samtidigt så är det nog det bästa för er :) Be strong // Moa och Gadd ♥

http://moaochgadd.blogg.se

Lena Kyhle

14 mars 2011 15:54

Ja, det har varit pestigt men ibland tar sagan slut innan man hade tänkt sig. Livet går vidare även om det tar lite tid. Ha det fint nu du och Gadden!

 
Elsa

Elsa

14 mars 2011 21:21

Va tråkigt..
Får hoppas att allt går bra!
Och hoppas att du mår bra!

http://www.jagochbingo.blogg.se

Lena Kyhle

14 mars 2011 22:27

Det skall nog ordna sig tror jag...
Tack för omtanken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards