Alla inlägg den 1 december 2011

Av Lena Kyhle - 1 december 2011 21:23

Här händer det inte mycket kan jag lova, känns som hela mitt liv bara gått och lagt sig. Campari har stått i två dagar, en planerad och en oplanerad. Tur för mig för han är så förbaskat lerig att jag inte vet hur jag skall få honom ren utan en dusch. Vi snittar sex grader varmt här, helt vilset...

Idag var jag i alla fall och köpte mat på ett Rehabcenter i Kvicksund, superfint ställe med en massa maskiner som Campari nog knappast skulle ha uppskattat. Vibrerande golv, olika skrittband, skrittband i vatten, saltvattenbad, solarium osv...En massa quarterhästar hade de också, tydligen tävlar ägarna av gården på ganska hög nivå, lite sugen blev jag allt...

Det var allt för idag, imorgon sticker jag och Malou ut i ljuset, en förmiddagstur blir det!

Ovido - Quiz & Flashcards