Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Lite stressigt!

Av Lena Kyhle - 26 september 2011 21:53

Imorgon bitti går flyttlasset, jag mamma och Campari åker först på onsdag av flyttstädsliga skäl!

Det känns sorgligt att lämna det och dem som jag uppskattar och tycker om här i Sundsvall och så skönt av andra skäl. Campari har fått stå undan de senaste dagarna men Fia har varit snäll och pysstlat om honom när jag inte har haft tid. Jag känner mig lätt förvirrad men litar på att Campari är den gentleman han varit hitintills och tar hand om mig på den här resan, tack snälla Julia för att jag fått låna transporten!!!

Nu packas datorn ned om några minuter så när jag återkommer så bor vi på ett annat ställe!!

 
 
Ingen bild

Mia

29 september 2011 14:34

Förstår att det är blandade känslor. I sista minuten så tycker man ju gärna att man har det ju bra...men...det kan ju faktiskt bli bättre.
Hoppas allt gått bara bra med transportering och stök. Nu är vi ju nyfikna på ert nya hem och stall :) Dela med dig lite bilder vetja.

Kram!!

Lena Kyhle

30 september 2011 20:52

Vi har haft några hårda dagar men snart kommer det en rapport! Med bilder också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards