Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lena Kyhle - 31 augusti 2011 23:09

Äntligen verkar det ha blivit klart med lägenheten som vi lagt bud på men det är väl bäst att inte jubla högt förrän vi skrivit papper...

Campari fick en välbehövlig dusch idag, han var både blöt och dynglortig. Benet ser riktigt fint ut nu när han står lindad med BackOnTrack på natten och Leif är så snäll och tar av dem på morgonen. Nyttigt att slippa stå lindad dygnet runt, idag provar vi dock nakna ben en natt...

Fia har också kommit hem från sin utlandsresa så vi får se om hon hinner rida en sväng i helgen, vissa jobbar ju...

Av Lena Kyhle - 31 augusti 2011 00:04

Jag vet inte hur många gånger jag berikat min "negativa blogg" med att jag måste ha den snällaste häst som finns! Att jag sedan är orolig över honom eller inte nöjd med min ridinsats är en annan femma, men vem är perfekt??

Campari fick sig en skrittsväng ut i skogen och lite trav på rakt spår, verkade nöjd och glad men lite tittig. Även han måste väl få reagera på en veckas vila...Han är bara bäst när det gäller att vara snäll och ta hand om sin matte.

Gjorde en god gärning och räddade en padda ur torvboden också.

Ikväll har det blivit öl och god mat på Bishops Arms med min förra arbetskamrat Emma, vi pratade mest elände (jag mitt negativa stycke...) men det måste man ju också ibland. Efter regn kommer ju sol...

Ovido - Quiz & Flashcards