Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Liten film

Av Lena Kyhle - 12 augusti 2011 00:13

En liten film från det förgågna. Min absoluta drömhäst Miguel och jag tränar western hemma i Härnösand. Han var en ängel utan vingar och jag var förbluffande smal...



 

 
 
Märit

Märit

12 augusti 2011 17:46

Åhhh gulle-Myggan

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

12 augusti 2011 20:04

Ja, visst blir man lite betuttad. Folk som aldrig träffade honom fattar nog inte vad som var så speciellt, men vi vet ju...

 
Märit

Märit

13 augusti 2011 10:54

Ja, vi vet ju det. En sån häst vill jag åxå ha

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

13 augusti 2011 21:06

Ja, då får vi nog åka till himlen och hämta honom...

 
Ingen bild

Cia

16 augusti 2011 13:11

Sååå fina ni var tillsammans! Allt ser så lugnt o harmoniskt ut, blir lite avundsjuk ;)

Lena Kyhle

18 augusti 2011 23:40

Ja, men tänk på att jag hade samma problem med tempot i början precis som du och Calle. Sedan var ju Myggan mer skolad från grunden och starkare men ni kommer dit också!
Däremot håller jag med om att han var den finaste fina...

 
Ingen bild

Linda

5 juli 2013 17:15

Lena, han är min drömhäst också och jag är så obeskrivligt glad och tacksam att det var just du som köpte honom! Bättre hade han inte kunnat få det! Linda

Lena Kyhle

29 januari 2014 00:43

Vad kul att höra från dig, världen blir liten med hjälp av Internet!
Jag vill gärna tro att han levde ett bra liv, eller jag är nog ganska övertygad om det. Hans tre ägare i livet, utöver uppfödaren, hade honom som nummer ett och det tror jag att han tyckte väldigt mycket om. Han var en på miljonen och jag kan fortfarande inte se mig mätt på honom. Så älskad..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards