Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Hoppning!

Av Lena Kyhle - 13 augusti 2011 22:09

Idag tömkörde jag uppe på plan i kvällssolen. Campari var lite småkantig men värmde upp snabbt och avslutade bra. Jobbade ganska mycket galopp och tog ut lite större spår, inte hela tiden på volten. Skuttade ett litet hinder på volt vilket var så populärt att det blev lite gentlemannabus, bara att hänga med när det bjuds. Lite stumt underlag i kombination med att hans kotsenskida fortfarande är påverkad gjorde att jag avslutade efter ca 20 minuter. Mycket nöjd häst fick massage, morötter och pussar.

 
 
Ingen bild

Mia

13 augusti 2011 22:37

Snart kommer vi och gästar er på Färsta igen då det är dags för Western tävlingar 27-28 Aug. Hoppas du inte jobbar hela helgen utan kan Heja på mig och Cia som ska visa upp oss i WT klasserna på Lördagen =)

Men vi hade en tanke på att kommande Lördag ses här i Nässland och mummsa kräftor tillsammans. Vore skoj att träffas innan flyttlasset går. =D

Lena Kyhle

15 augusti 2011 21:54

Först blir jag jätteglad över att ni kommer till Färsta och hälsar på - nu när jag inte jobbar så hinner vi hänga mycket mer, klart att jag skall heja på er!
Sedan blir jag ledsen när jag inser att jag på lördag är uppbokad med sommarfest på jobbet...för jag gissar att det är nu på lördag ni tänkte träffas...Om så är fallet får vi ta några extra glas vin när ni är här och tävlar!!

 
Ingen bild

Mia

16 augusti 2011 06:49

Det är väl typsikt. Går arbetskamraterna före också ;)
Jo det var kommande Lördag vi tänkte. :(
Vi kommer att vara på Färsta på Lördagen och delta i våra kvällsaktiviteter där med underhållning mm. Men Fredag kväll ska vi vara på plats så då kanske vi kan mysa lite i någon vrå.

Lena Kyhle

18 augusti 2011 23:35

Nja, EN arbetskamrat...det blir lite avskedsträff med Anki som jag lämnar både på jobbet och i Sundsvall. Jag hade ABSOLUT inte haft något emot en helkväll hos er men...
Nästa helg däremot ses vi och jag tycker absolut att vi kan sitta och smutta på lite vin under fredagen, antar att ni övernattar på Färsta??

 
Ingen bild

Cia

16 augusti 2011 13:04

Hej! Jag vet inte om jag håller med om "att visa upp oss"...för mig handlar det mer om att försöka att inte göra bort mig helt o hållet ;). Synd att du var upptagen med annat på lör. Lite svårt att få till någon helg som passar alla. Vi hörs o syns.

Lena Kyhle

18 augusti 2011 23:38

Ja, jag är ju inte den mest "partypinglande" tjejen men just nu krockade det. Jag skulle ha struntat i jobbfesten om det inte varit för Ankis skull med nu känns det viktigt att gå i och med att jag flyttar.
Vi skall däremot ses när ni är på Färsta och tävlar, ni kommer inte att göra bort er!! Kanske att jag filmar så att jag har bevis!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards