Alla inlägg den 28 april 2011

Av Lena Kyhle - 28 april 2011 21:16

...skall vi vara hos veterinären. De ville färga ögat och se om det är en skada eller inte...pengar, pengar...Men det är inte så mycket att välja på så prinsen får ta privatchauffören till hjälp och infinna sig imorgon bitti! Jag hade tur och fick låna finka av snälla Eva, ridskolans var nämligen redan bokad.

I övrigt provade vi lite allroundsadlar och en låg faktiskt riktigt bra med lite padd under så nu får jag prova den, snällt av ridskolan och tack Tina för hjälpen!

Därför är min hoppsadel till salu om någon är intresserad, den är i fantastiskt fint skick och säljs till attraktivt pris!!

Jag och Campari tog en sväng upp på utebanan och pluggade lite övergångar, bättre än igår men lite halvhjärtat från min sida, mina tankar hade svårt att samla sig av olika anledningar.

Nu skall jag plugga och bada så att jag är ren tills imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards