Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Cashiro filmer

Av Lena Kyhle - 7 april 2011 23:48

Ett par filmer från tiden med Cashiro. Jag tycker att det är mest roligt att se mig själv...



  Här är det löshoppning på tapeten...första gången för både mig, Cashiro och mamma (eminent piskförare). Cashiro fattade ingenting först tills han insåg att han bara behövde skutta över pinnarna för att kunna betäcka den härliga travarvalacken han aldrig träffat förut...



  Här är det sommarpremiering på gång, tyvärr är inte filmen nedredigerad men den som orkar kan i alla fall se varifrån jag tränat upp mitt tålamod...och då var detta en väldigt bra dag vad gäller Cashiros hingstmanér! Till hans försvar kan jag säga att det var oerhört mycket broms...

37 poäng och klass 2 blev det, tyvärr lite dålig trav...men jag var oändligt stolt över min häst ändå!

 
 
Märit

Märit

8 april 2011 19:26

Hej hopp!
Har läst ikapp lite idag.
Va tråkigt me Crusse. Hoppas Campari blir bra.
Jag ser fram emot en massa bilder på Myggan i din "nostalgigenomgång" =)
När jag blir stor vill jag åxå ha häst.
Kom till Göteborg snart.
Kramar i massor

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

8 april 2011 21:16

Ja, det är så himla sorgligt men jag tror att det var rätt beslut. Campari skall besiktas om en vecka, sedan får vi se om det blir ett halvblod i stallet...någon gång måste ju vara den första!
Jag är ju inte någon ivrig Göteborgsbesökare men jag älskar ju döda skaldjur så vi får väl ta vägarna förbi...du verkar ju bo helt OK i alla fall!! Jag tror att det blir bra för dig där nere och det är ju säkert inte för evigt! Kom just på att jag nog måste försöka träffa Tove innan hon reser till Yannie men det kommer ju dröja länge så jag har tid på mig!!

Kramar!!

 
Märit

Märit

10 april 2011 09:51

ja Tove verkar inte va på väg dit precis. Om man bortser från när hon skrämmer livet ur mej me nära döden upplevelser som corp al i näsan å nästan påkörd...
Det är bara hon kvar i kullen, men hon är pigg å frisk
Kram

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

10 april 2011 11:21

Vi får hoppas att hon gör som Bannis, "goes with a bang". Då slipper man i alla fall fundera på när man skall dra gränsen..
Klart Tove är kvar..!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards