Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Lena Kyhle - 3 juni 2011 20:58

Inom handels är alltid klämdagar en mardröm, ALLA är lediga utom vi och ALLA skall ut och handla...känns det som. Är det dessutom juni och strålande sol plus att man jobbar på ett byggvaruhus så är lyckan gjord. Jag har farit runt som en tok och känt mig ganska oduglig idag och nu har jag så ont i fötterna att jag nästan smäller av.

Inte blev det bättre av att jag tömkörde Campari efter jobbet heller, hade kanske varit smartare att låta honom bära mig en dag som denna.

Vad jag skall säga om hans status, det vet ni...hyfsat fast jag är inte riktigt nöjd. Tyckte att han var lite kort i framsteget men körde på, jag måste ju komma igång med honom någon gång. Det blev bättre och jag tyckte att han värmde upp fint. Jobbade ganska mycket i galopp vilket han gillar och det gav resultat.

Jag måste ju komma ihåg att han inte är någon ungdom längre och att han faktiskt har stått i nära tre veckor, i alla fall har han inte jobbat på så länge. Jag var rikigt nöjd med honom efterhand och såg inga tecken på direkt hälta men som sagt, jag är inte riktigt nöjd. Fast jag känner mig nästan lite fånig...Jag måste ta tjuren vi hornen och köra igång nu, är det något som ligger och pyr så kommer det att visa sig.

Ovido - Quiz & Flashcards