Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Lena Kyhle - 28 juni 2011 19:48

Väldigt varm dag, trist på jobbet och genomsvettig...känns sådär måste jag säga.

Väl ute hos Campari gick jag ut för att plocka gräs åt honom men nu får han beta själv i fortsättningen, jag får ju bara ont i fingrarna. När jag tog in Campari tyckte jag att han såg stapplig ut och genast började onda tankar florera, var det fång ändå...i en fot...som lättade så fort...Var tvungen att ta upp honom i tältet och släppa honom för att lugna mitt kontrollbehov, det räcker tydligen inte att jag skall till veterinären på torsdag.

I alla fall så var han inte knallhalt, jag såg inte så noga men han både drog några brallar och visade upp sig med nöje...kanske inte fång ändå...fast man vet aldrig!

Det som förbryllar mig är att han alltid har puls digitalt (utsidan av kotleden), plus att han helst galopperar när jag släpper honom. Också lite andra saker som jag hängt upp mig på...Kanske att jag kan sjå mig tills på torsdag...?

Ovido - Quiz & Flashcards