Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lena Kyhle - 5 juni 2011 20:18

Idag tömkörde jag igen och jag tycker nog att det mesta ser OK ut. Camparis fötter är ganska jämnvarma, han är inte tjock i benet och han verkar glad och nöjd. Kanske att jag skall våga börja rida igen...

På tömmen var han ganska trevlig men lite stram i formen, det tog sig men jag tyckte inte att jag fick loss honom helt. Oftast har jag en bra plan men det är ju så svårt att följa den genom hela passet.

Han fick i alla fall ett ganska ordentligt jobb utan att för den delen bli svettig, han bra kondis gubben.

Efter passet fick han beta lite grann innan det var dags för kvällsmaten, känns som min förbannade skyldighet att unna honom det med tanke på vilken trist hage han går i. Vi får se hur det blir i fortsättningen, känns tryggt men tråkigt att ha honom i rasthage. Fast det har ju resulterat i att han gnäggar mörkt när jag kommer till honom i hagen...trevligt.

Nu får vi se om jag vågar börja rida lite...imorgon blir det en skogstur.

Ovido - Quiz & Flashcards