Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Lena Kyhle - 11 juni 2011 20:15

Less blev jag nu när allt jag skrev bara försvann...

Campari och jag gav oss i alla fall ut på asfaltsvägarna idag och det var ganska trevligt men väldigt varmt. Hemma igen fick Campari duscha och sedan gå ut i hagen för att äta mat, själv repade jag en påse gräs åt honom.

Jag överväger att låta honom gå själv i sommar av lite olika anledningar, dels hans ben men också för att det känns onödigt när de ändå inte kommer att gå i lag till hösten ändå. Jag vet inte vad som är viktigt för Campari så jag får väl välja åt honom, hade det funnits stora åretrunt hagar hade han gärna fått gå i lag men som det är nu känns det krystat från min sida. Skaderisken blir stor och han får knappt ut något av det inbillar jag mig...vad vet jag?

Ovido - Quiz & Flashcards