Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Fotosession

Av Lena Kyhle - 4 februari 2012 01:33

Mycket nyttig fotografering med Andreas vid kameran. Jag har en jättefin häst som är lite ur form, själv är jag mer än ur form och blev upplyst om det idag..Andreas var dessutom riktigt duktig idag, jag har redigerat närmare 200 hel OK bilder ikväll. Campari var en stjärna och visade varför jag köpt honom, snäll, trygg och med sin matte. Jag har all anledning att tacka för att jag har en sådan fin häst istället för att gnälla...Den som är uppmärksam kan se Camparis fettdepå som en knöl på rumpan men han skall inte misströsta...vem har inte en fettdepå...


        

Jag trodde inte att det fanns fina halvblod...fast nu finns det i alla fall ett...

 
 
Märit

Märit

4 februari 2012 15:33

Va fina ni är!

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

4 februari 2012 23:38

Ja, till och med jag börjar tycka det...antar att det är så kärlek fungerar. Han är i alla fall en väldigt vänlig häst om än inte en Mygga...

Kram!

 
Ingen bild

Emma

4 februari 2012 16:52

Aaaah, nu ser jag hans lilla fettknöl... Såna ska jag försöka undvika allt vad vi orkar.

Vad pigg och glad han ser ut! Verkar som ni fått ett lyft nu efter flytten. :)

Lena Kyhle

4 februari 2012 23:37

Lyft och lyft, kanske beror det på att vi bara tar oss till ridhuset max en gång i veckan...och då är han pigg som en lärka. Skulle väl vilja ha lite mer mål och mening för min ridning men han verkar må fint som det är..
Vad gäller hans "fettproblem" så är det nog väääääldigt liten risk att Cobra drabbas, han är ju i så fin kondis och verkar inte vara av den insulinresistenta typen...dvs småfet...he..

 
Mia

Mia

4 februari 2012 22:31

Härliga bilder!! Jättefint halvblod du har,Pegita som jag red några år var väldigt fin också och det var ju ett sto tom! Njut av din fina pålle och strunta i fettdepåer och rid och ha kul!
Kram!

http://mia-rossi.blogspot.com

Lena Kyhle

4 februari 2012 23:33

Jag försöker njuta så gott jag kan, knölarna struntar jag egentligen i men den förhöjda risken för fång är lite läskig...undrans om jag också kommer att få ont i fötterna av mina fettedepåer...
Jag vill bara tillägga att jag försöker kommentera på din blogg men det vill sig inte riktigt...I´llkeep trying...
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards