Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Lena Kyhle - 4 februari 2012 23:41

Hade planerat vila för Campari idag så jag promenerade en sväng i skogen med Malou och Lena istället. Jag är lite less på att det är så knaggligt och knöligt överallt, en decimeter snö skulle avhjälpa det men det vill sig inte. Jag är lite för rädd om Camparis leder och fötter för att kunna njuta av turer i skogen för närvarande, fångt men sant.

Bjuder ändå på en bildserie där jag och Campari attackerar ett dike med stort mod...stilpoäng 10 och jag satt kvar. Jag har en god vän i Sundsvall som heter Tina, jag vet inte om hon läser detta men hon vet PRECIS vad jag menar. Som gammal fälttävlanshäst tror jag faktiskt att Campari skäms lite över sim matte...


             



Av Lena Kyhle - 4 februari 2012 01:33

Mycket nyttig fotografering med Andreas vid kameran. Jag har en jättefin häst som är lite ur form, själv är jag mer än ur form och blev upplyst om det idag..Andreas var dessutom riktigt duktig idag, jag har redigerat närmare 200 hel OK bilder ikväll. Campari var en stjärna och visade varför jag köpt honom, snäll, trygg och med sin matte. Jag har all anledning att tacka för att jag har en sådan fin häst istället för att gnälla...Den som är uppmärksam kan se Camparis fettdepå som en knöl på rumpan men han skall inte misströsta...vem har inte en fettdepå...


        

Jag trodde inte att det fanns fina halvblod...fast nu finns det i alla fall ett...

Ovido - Quiz & Flashcards