Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Lena Kyhle - 6 mars 2012 21:51

När jag skulle ta in idag så var flocken orolig igen...men det var bara en häst som levde loppan och det var min såklart. Han har börjat springa "så fort ha kan" och han är klart road av det.Tyvärr är det lite knaggligt och hans slidestops är väl inte så korrekta men han har verkligen levt upp senaste veckan, kanske vårkänslor...? Av helt andra anledningar blev det vila idag, jag var utmattad efter ytterligare en intervju på Strömsholm. Idag var det receptionistjobb över sommaren som stod på schemat...så nu hoppas jag att jag är aktuell för något av jobben...vilket som funkar för mig! Det positiva är att de gärna vill anställa människor med några år på nacken, det värmer en blivande 40-årings hjärta.

I morgon är det rekryteringsmässa...fullständigt meningslöst...trängsel, köer, svettiga handslag och gratisgodis...bläk! Sedan hoppas jag att jag och Malou tar en tur tillsammans nu när Lena börjat komma igång igen, håller tummen bara att Campari inte förtagit sig i flockledar-/utkiksrollen. 

     

Ovido - Quiz & Flashcards