Alla inlägg den 24 mars 2012

...

Av Lena Kyhle - 24 mars 2012 22:08

Jag kommer knappt ihåg när jag skrev senast...jag fattar inte vart jag har tagit vägen, för här är jag inte i alla fall. Aningens förvirrad minst sagt...Stackars Campari som måste stå ut med mig i det här tillståndet.

Grubblar som en vansinnig men det gör såklart ingen nytta och nu orkar jag snart inte mer, av den anledningen kan det kanske vara klokt att lägga av...säg det till min hjärna!

Skolan har blivit ännu ett snäpp mer meningslös, trodde att det var omöjligt men så är det. Faan vad det gör mig ledsen...

Campari fick jobba över lite bommar idag men jag kände inget direkt flyt. Paddocken har blivit ganska stum i torkan och det känns, trots det är han pigg och stark men något riktigt jobb är svårt att få fram. Försökte i alla fall rida på liite mer och kräva liite mer, han blev faktiskt lite svettig (och jag fick huvudvärk - måste börja äta igen) i den 14-gradiga värmen så något måste vi i alla fall ha åstadkommit.

Jag tycker att han är piggare och gladare nu sedan jag lade om hans foderstat men han är fortfarande fet och formen är inte vad den borde vara, jag måste nog komma upp i lite högre belastning - vad gäller mig själv också

Ovido - Quiz & Flashcards