Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lena Kyhle - 21 mars 2012 20:46

Det var den uppgift vi fick i skolan idag...självklart på förekommen anledning, vad finns om oss på nätet?? Vad har VI skrivit på nätet OM olika saker? Ligger det otrevliga bilder på oss ute på nätet??

GIVETVIS har jag googlat mig sjäv, dessutom är jag inte dum...jag har ett ovanligt efternamn så det första som kommer upp är ju denna blogg..och JA, jag tänker på vad jag skriver här MEN jag tror också på den yttrandefrihet som finns i detta land och som jag valt att utnyttja.

Jag hänger inte ut någon, jag lägger inte ut besvärande fotografier, jag försöker balansera mina inlägg så gott jag kan men jag utnyttjar också min rätt att säga vad jag tycker. Jag skulle aldrig baktala en chef eller arbetsplats, jag skulle aldrig heller försöka lösa en konflikt här på bloggen, det mesta som står här har i regel ventilerats live på ett eller annat sätt.

Imorgon när vi skall diskutera detta kommer jag att åberopa det femte tillägget -  som jag har för mig handlar om rätten att hålla käften - men i gengäld så har jag ju skrivit mina åsikter här...

Förresten: Välkommen till min blogg nya läsare, av någon anledning så har antalet besökare ökat en liten aning på sistone...

Nu handlar ju bloggen främst om Campari så han skall väl få sig ett par rader han också. Kom ut till stallet alldeles innan solen gav sig av så jag och Malou tog en skrittis i skogen och på vägarna, jag tömkörde medan Malou red. Jag MÅSTE komma igång med min kropp nu så jag passar på när vi har skrittpass...Min cykel blev ju stulen i mådags så nu måste jag GÅ till skolan också...ingen katastrof men jag älskade verkligen min cykel!

I morgon tar vi nya tag!

Ovido - Quiz & Flashcards