Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Lena Kyhle - 12 mars 2012 22:51

Ringde Strömsholm på morgonen och fick kanonhjälp...14,15 stod hovslagare Jamie på stallplan redo att sko Campari. Han tyckte kanske att jag var väl ommig och kringmig men jag vill att det skall funka nu. Diagnosen blev...att han har kassa hovar och att det inte är lätt att få dojjorna att sitta på med dessa väggar. Han trixade på och skodde med helt nedfasat utlägg så nu borde Campari kunna behålla skorna på. Observerade inget obehag utan han stod lugnt och fint hela tiden även om han nog är lite småtung att sko. Jag släppte ut honom efter skoningen och åkte sedan hem så jag vet inte om han hade någon värme vid intag, vi får se imorgon.

Nu hoppas jag att vi får rida lite...eller är det för mycket begärt?

Ovido - Quiz & Flashcards