Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Lena Kyhle - 8 mars 2012 23:13

Jahapp, dags för snö då...all motivation tappad och jätteless på skolan som tyvärr inte ger mig mycket. Har full förståelse för att en del tycker att det är matnyttig info men jag kan inte hur mycket jag än anstränger mig.

Ute på stallet skulle Malou rasta Lena på ridbanan så jag skrittade Campari under tiden, lite avslagen idag precis som matte. Skon sitter än så länge men jag hyser inget större hopp inför framtiden, jag behöver bara titta på hoven så kexar den sönder...Vad är det för fel?? Förhoppningsvis kommer det nya hornet vara av bättre kvalitet nu när han får tillskott av både protein och biotin mm.

Imorgon kommer Emma och Boris på besök och det skall bli trevligt. Nu skall jag laga pyttipanna, får se om jag blir klar innan midnatt...

Ovido - Quiz & Flashcards