Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Lena Kyhle - 29 mars 2012 20:54

JAG FÖRSOV MIG IDAG och vaknade precis när jag borde ha knallat in på skolan. Ingen jätteskada skedd men det händer så sällan att jag blir helt chockad själv...

Efter skoldagen så begav jag mig hem, tog igen lite mer sömn och sedan åkte jag ut till Campari som hade gjort sig rejält vacker i hagen...är det OK att longera en häst i lerkostym,? Jag gjorde mitt bästa i alla fall även om han var ett vandrande dammoln när vi gick iväg till paddocken...Jag tycker ändå att han blir bättre och bättre på lina, han blir i alla fall inte sämre...Lite mjukare, lite lägre, lite smidigare för varje dag även om fläsket gungar ordentligt. Jag fortsätter väl lite på det här sättet för jag har inte så mycket andra ideér för närvarande.

Avslutade kvällen med en vaccination - slarvmorsan har glömt så nu grundar vi om...

Ovido - Quiz & Flashcards