Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Lena Kyhle - 8 juli 2011 20:59

Igår tog Fia hand om prinsen eftersom jag hade ett elvatimmarspass, tack för det! Hon och Campari hade tagit en kort skrittis runt AMU och det hade gått fint trots sopbilsmöte.

Idag hade jag bara ett tiotimmarspass men var ändå bra slak när jag kom till stallet. Campari kände nog likadant i hettan så jag hade inte alltför kasst samvete när han fick vila, jag skall rida på lö-sö.

I stället för ridning kom mamma och pappa med sin alldeles nyhämtade whippethane, Tudor. Vilken fantastiskt underbar hund!! Han var helt cool, satt tyst i bilen och tog hästarna och miljön med ro, i och för sig är han sex år gammal men ändå! Dessutom är han både social och mild, jätteintresserad av människor omkring honom men inte alls påträngande. Avslutade med att åka till Arken och köpa lite mat, snask och schampo. Jag tror att mamma och pappa kommer att trivas kanon med Tudor, annars får han bli Bergsåkersbo...vad än Meja säger!

Ovido - Quiz & Flashcards