Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Lena Kyhle - 21 juli 2011 21:48

Igår red Fia ett lugnt men bra pass på banan, Campari hade varit avspänd och fin. Idag tog jag en tur på töm i skogen trots att jag var totalmanglad efter jobbet.

Är det OK att jobba 11 timmar utan att få sitta ned EN sekund, jo jag har ju lunch och med den inräknad jobbar jag tolv timmar...Vi får inte sitta på arbetstid...undrans vem som accepterar sådana arbetsvillkor.

Ja, ja, hästen var lite loj i värmen men snäll som alltid, han knatar på och gör som jag säger utan att bjuda på för mycket. Smart grabb! Avslutade med att ta in resten av hästarna och ge dem kvällsmat. I morgon blir det nog vila för både Campari och mig...trots att jag bara är på jobbet 06,45-17,00. Jag vet att jag är gnölig men det är bara för att jag är så himla trött.

Ovido - Quiz & Flashcards