Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Lena Kyhle - 17 juli 2011 22:12

Dagen började inte direkt bra och fortsättningen följde i ungefär samma spår, många tråkiga tankar...

Samtidigt är det väl de tankarna som i förlängningen kan orsaka nödvändiga förbättringar i livet, som t.ex att vårda sina relationer bättre. Jag hoppas att alla mina anhöriga och vänner vet om hur mycket jag älskar dem och håller av dem, om inte så finns det på pränt här och nu.

Efter jobbet åkte jag ut till Campari som verkade uppskatta att få en skogstur på töm. Han var pigg och glad, verkade inte alls besvärad av all framregnad sten utan knallade på med lite travinslag. Härligt trygg med tömmar, pisk och eftersläntrande körsven, Fia som gick med undrade om vi inte skulle prova att köra honom...Milda tanke!

Att förlora Fia är nog en av de tråkigaste kapitlen när det gäller att flytta från Färsta, sådana hjälpryttare växer inte på träd!

Imorgon gör hon en stor insats när hon tar Campari, jag jobbar 8-20 och behöver min energi till kunderna och allt annat på jobbet.

Fia jobbar kortare men även hon till 20, ändå tar hon Campari med glädje och det känns så skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards