Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Lena Kyhle - 23 juli 2011 22:10

Vaknade upp och välkomnade min första lediga helg på en månad med att terrorattentatet i Norge var mycket värre än vad vi trodde när jag gick och lade mig. Fruktansvärt hemskt och jag hoppas att alla normala människor skänker dem som drabbats av detta en tanke. Att lura hundratals unga människor (läs barn) i en sådan djävulsk fälla går bortom mitt förstånd...Förstår du inte vad jag babbalar om, skäms(!) och läs tidningen. Lite beklämd vart jag när jag var ut till stallet och ingen ens nämnde det gräsliga som hänt, hoppas att det inte var ett tecken på att man inte bryr sig utan ett tecken på rädsla och osäkerhet, det var det för min del. 

Jag tog en tur med en lyckligt ovetandes Campari som nog mest bara var besvärad av värmen. Vi var dessutom i tältet som är lika kvavt som i ett...tält men vad gör man när det bara är där underlaget håller måttet. Campari jobbade i alla fall på och jag tycker återigen att han gått framåt något steg. Övergångar, övergångar, formen kommer sakta och underhalsen ger med sig. Jag orkade inger galopp idag men det är nog nästa steg, jobba vidare. Rejält svettig fick Campari ställa sig i duschen och sedan var det dags för mat. Verkade nöjd och glad men lite trött, anledningen till det får ni i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards