Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Lena Kyhle - 14 juli 2011 21:04

Bläh, nu börjar jag bli trött! Tredje helgen i rad och inte ledig förrän på tisdag..dessutom ett tolvtimmarspass på måndag. Det enda positiva med detta är att jag faktiskt är riktigt glad över min nyfunna medryttare, det avlastar verkligen nu när det är mycket jobb.

Av den anledningen kunde jag också lyxa på med en vilodag för Campari idag, bara en massa klöver och timotej blev det. Sedan åkte jag hem och firade Andreas nya jobb tillsammans med mamma, pappa och nya hunden Tudor. Indisk mat blev det med Napoleonbakelse till efterrätt, mumma!

Tudor, som är en whippetgrabb, träffade Meja för första gången...och det gick ganska bra, utom när Meja såg alltför mycket ut som en bit oxfile i rörelse för då blev Tudor lite väl sugen...men han tar bannor på ett bra sätt så snart går nog Meja säker.

I övrigt är han en ljuvlig liten hund!

Ovido - Quiz & Flashcards