Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Lena Kyhle - 2 juli 2011 21:33

Nu har jag ÄNTLIGEN trotsat mitt monumentala kontrollbehov vad gäller min häst...jag har skaffat en hjälpryttare!

Snälla Fia skall hjälp mig med Campari de dagar jag helt enkelt inte hinner rida.

Idag har jag haft lite intro och hon måste ju tro att jag är alldeles knäpp, och ändå försökte jag lägga band på mig. Ja,ja, nu är det bara att vänja sig, Fia är jätteduktig och det kommer att gå jättebra. Dessutom tror jag inte att hon törs göra något dumt efter min presentation av mitt hästeri idag, fast det tror jag aldrig att hon skulle göra ändå!

Jag red en sväng på plan i alla fall och Campari var lite mjukare och lägre än igår, jag var dock trött så det blev inte alls något långt pass. Han känns i alla fall OK så vi fortsätter smyga igång.

Ovido - Quiz & Flashcards