Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Söderut...

Av Lena Kyhle - 11 juli 2011 23:29

Åkte ut en sväng till stallet efter jobbet för att hjälpa Fia lite med ridningen. Hon fick lite tips och trix om hur hon skall få Campari att länga sin överlinje, följa tygeln och balansera sina bogar. Det funkade riktigt bra och jag tror att vi kommer att se hyggliga resultat om några veckor, sakta men säkert skall vi sedan bygga på mer och mer. Det är alltid roligt att få se sin häst riden och så också idag, jag tycker att han är fin, jag!

I övrigt så har det varit en stor dag idag, Andreas har äntligen fått jobb som energitekniker. Tjänsten är i Västerås så jag och Campari skall väl också bli Västeråsbor i framtiden. Kanske kan livet börja snart...

 
 
Ingen bild

Mia

12 juli 2011 09:30

Men vad roligt :D
Hälsa och GRATULERA Andreas så mycket!!!

Ses till veckan :)

Lena Kyhle

12 juli 2011 21:39

Ja, lite blandade känslor men jag antar att det är nu livet skall börja...
Jättekul skall det bli att ses i alla fall, och att träffa Rossi o Calle såklart!
Kram!

 
Ingen bild

Cia

13 juli 2011 08:18

Gratta så mycket från oss också! Spännande med nytt jobb och ny stad. Men inte kul att ni flyttar förstås :(

Lena Kyhle

13 juli 2011 21:14

Nä, det är just det...fast nu blir det ju i alla fall ett riktigt hästmecka vilket är en viss tröst.

 
Märit

Märit

20 juli 2011 11:22

Jaha ja. Då fåre väl bli Strömsholm för mej då ;)

http://www.sunnanhof.se

Lena Kyhle

21 juli 2011 21:48

Japp, det får det faktiskt så men du får jobba på både stordjur o smådjur så både Campari och Meja får hjälp!!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards