Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Lena Kyhle - 13 februari 2011 20:18

Eftersom Crusse fick jobba ganska länge igår - med hans måt mätt - så blev det bara lite sittande i gången idag. Crusse var duktig som vanligt men väntar bara på att jag skall hoppa av så att han får godis. Tror att jag skall prova att börja hoppa av på "fel" sida så att han böjer sitt huvud åt båda hållen. Just nu finns jag antagligen bara på vänster sida, kollar han åt höger så blir han väl jätterädd kan jag tro.

I övrigt blev det inte mycket mer för Crusse men jag och Andreas åkte och hälsade på Nimbus i hans nyagamla stall på Alnö. Han verkade trivas bara fint och hade älgbesök utanför hagen när vi var där. Stallet var jättefint och lagomt stort för att vara mysigt.

Avslutade kvällen med att gå på T-sekmöte, mitt löfte för dagen är att skriva ut alla protokoll så att de finns på hemsidan inom kort. Jag förstår inte varför jag inte bara gör det!!  

Ovido - Quiz & Flashcards