Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Lena Kyhle - 16 februari 2011 18:52

Idag rök manen, en snygg (?) handsbredd blev kvar och vips såg Crusse ganska civiliserad ut. Kan väl passa bra nu när han sent om sider och sakta men säkert blir en ridhäst. Eller i alla fall en arbetande häst...Jag kapade pannluggen också, när jag ändå var igång. Rakt av bara...Närå jag bara skämtade..  

Han är ju bara för änglasnäll och stod still i gången trots att jag både klippte, ryckte och slet. Alltid mysigt att umgås!

Imorgon hoppas jag få hjälp med lite uppsittning av Annika H som skulle vara där vid lunch och av den anledningen klängde jag ordentligt i gången med riktigt prassliga byxor idag. Crusse var misstänksam men han börjar tänka till nu innan han rycker till och flyr, oftast behövs det ju inte. Som den lata och bekväma häst han är så borde det ju löna sig att softa, eller...

Ovido - Quiz & Flashcards