Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lena Kyhle - 23 februari 2011 20:46

Efter en nära på heldag i skolan med påföljande läxor så blev det inte så himla mycket gjort med Crusse. Tog en promenad en bit ut i skogen och ned på vägen, lite ofrivillig pulsning blev det också...Hem igen, upp en sväng på ridbanan och sedan hälsade vi på transporterna. Det gick väl bra tills Crusse upptäckte att han (och jag) speglades i en lackad transportvägg...

Du milde tid vilken skräck men hör och häpna, Crusse överlevde det också.  

Sedan gick jag faktiskt in med honom och sedan åkte jag hem...

Nu sitter jag här och skall göra en PowerPoint-presentation om ett påhittat företag, ett säljbrev med samma tema samt ett informationsblad att dela ut till mina presumtiva kunder (som givetvis inte finns...) Utöver detta skall jag skriva en reflektion över hur jag har gått tillväga, om jag har något sammnhängande tema osv...Bläh säger jag bara!!

Ja just det, detta skall ju även presenteras inför klassen på fredag!    


Ovido - Quiz & Flashcards