Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Problem att kommentera??

Av Lena Kyhle - 1 februari 2011 20:46

Har ni problem att kommentera?? Kanske är det därför jag är lite ensam här??

 

Här är en liten bruksanvisning:

Klicka på "Kommentera" ovanför det inlägg du vill tycka till om. Skriv sedan vem du är i rutan där det står "Från", skriv vad du vill i den stora rutan, avsluta med att skriva i säkerhetskoden som består av fyra små bokstäver som bara skall skrivas rätt och slätt utan mellanslag. Klicka sedan på "Skicka kommentar". Då står det förhoppningsvis att kommentaren är skickad och att den publiceras efter godkännande. Om det står "Fel säkerhetskod" så prova igen för det verkar vara lite trassel ibland.

Har du en egen hemsida eller blogg så fyll i adressen i rutan där det står "URL".

 

Gör ni så så borde det funka!!

nu förväntar jag mig busslaster med kommentarer, bara så att ni vet!:)

 
 
Ingen bild

Lena

1 februari 2011 20:54

Testing!!

 
Ingen bild

Anki

2 februari 2011 17:24

Hej min vän!
Vill bara säga hej och att jag saknar dig! Hoppas det gick bra på provet idag? Jag gissar på att du "rockade" fett, det gör du alltid :)
Fatta vad skönt det är att ha kommit till ett stall som luktar stall (!), ja det är otroligt vad hemmablind man blivit, men så som det har varit ska det ju verkligen INTE vara... :(
Nimbus är nöjd och glad, verkar som om han känner igen sig :) Och han är jättepigg! Kanske den nya friska luften gjort susen? Det är en sån härlig känsla att öppna stalldörren ock känna lukten av häst, spån och friskt hö, och att inte behöva undra vad det ska gnällas och skrikas om den dagen, eller skrivas galna meddelanden på tavlan.
Eller bråka varför man inte sopat upp spån på stallplanen när man tagit ut hästar för en ridtur...spån..inte bajs alltså.... Nä nu ser vi framåt och är bara lyckliga över att slippa galningen!! Och att kunna andas igen....Kan ju för f..n inte vara hälsosamt varken för hästar eller människor att ha kasa under golvet så att all ammoniak pyser upp i stallet?????
Ska bli kul att få visa dig vårt nya "hem", där man tänker häst och deras bästa i första hand!!
Vi hörs närmare helgen så att vi får planera när vi ska ses för lite god mat och ett (!) glas vin , HEHE :)
Massor av kramar, och du, pussa på favoritCrusse!
Tjing!!

Lena Kyhle

2 februari 2011 20:37

Kan inte annat än att hålla meeeed!!! Vi hade det inte så himla bra där borta, har funderat men tycker inte att vi ställde för höga krav...eller??
Jag tänkte hänka med till ön på lördag, såg att Julia skulle rida för Monia. Kanske att jag följer med tillbaka då för att kolla hur fint ni har! Sedan kan vi äta på Max och sedan kan vi ses hos dig på kvällen och äta och dricka...
Bra att jag har planerat hela dagen va...kanske att Jens skjutsar Julia men du skall väl kika ändå..??
Vi hörs snart!
Kram

 
Ingen bild

Anki

2 februari 2011 17:32

Hej igen!
Ville bara säga att jag tycker det hänt så mycket med Crusses utveckling! Jag satt just och kollade filmen från okt och sedan den från januari. Det har hänt mycket! Din tömkörning har gett stora resultat, klapp på axeln tjejen! :)

Lena Kyhle

2 februari 2011 20:32

Tack, tack visst händer det saker men det är lätt att glömma bort i all stress...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:55

Egentligen förvånas jag inte, kan inte titta men kan samtidigt inte låta bli. Medvetandegöra vansinnet utan att egentligen kunna göra något åt det. Vägra resa till det förlovade landet? Skippa McDonalds, Wrangler och Coca Cola? Eller bara fundera öve...

Av Lena Kyhle - 3 februari 2013 01:32

Det finns ett stort land i väst som svänger sig med stora ord om det mesta. Hur grymheten sprider sig över världen, andra länders moraliska förfall. Som vanligt är det alltid bäst att sopa rent framför sin egen dörr...eftersom man inte ens kan visa r...

Av Lena Kyhle - 21 oktober 2012 20:11

Ja, jag kan ju knappast anklaga någon för att inte kommentera i den här bloggen. Finns inte så mycket att kommentera och jag känner inte riktigt att jag fullgör min plikt som bloggare..Så kan det vara. Jag har i alla fall fortsatt så sakteliga med Ca...

Av Lena Kyhle - 12 oktober 2012 23:53

Jag får väl ta ett beslut angående det om ett tag...den lever ungefär som jag..lite då och då. Campari är ju egentligen huvudpersonen men han varken hinns eller orkas med som han borde. Det är svårt att sätta igång en fånghäst...särskilt som det n...

Av Lena Kyhle - 25 september 2012 21:55

Under mina dryga 20 år som hästägare har jag haft väldigt få hovslagare och jag har haft tur med dem också skulle jag vilja säga...å andra sidan har jag aldrig varit rädd för att betala för jobbet heller. Här nere är det inte så himla mycket som k...

Ovido - Quiz & Flashcards