Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Lena Kyhle - 22 maj 2011 19:07

Jag tror faktiskt att Campari är ganska less på att inget göra även om det säkert är trevligt att få gå i hagen igen. Jag tog upp honom i tältet för att se hur han såg ut och jag kunde konstatera att han är ohalt i skritt men att han har en markering i trav. Den är inte alltför stor och han passade på att busa lite men det är inte aktuellt att börja jobba än. Imorgon kommer hovis och då får vi se vad som händer, blir han bra när skon kommer på så är det väl OK men annars får det bli skrittmotion en vecka. Jag börjar tvivla lite på diagnosen, tycker att hältan borde varit borta om det var en hovböld...fast inget fall är det andra likt.

I vilket fall som helst så måste han bli ohalt och blir han inte det på en vecka får matte öppna den tommaste plånboken i den här delen av världen.

Han fick i alla fall beta en hel del vilket som vanligt är populärt...

Jag klämde igenom sträcksenan - lite mysko men absolut inte ömt på något sätt. Klände igenom onda foten igen också, bara sulan som är öm...senpaket OK, inte ett dugg böjöm...osv. Borde kanske vara glad men kan inte förrän allt är som det skall.


Några bilder sedan idag:

  

 

   

Som synes går den ingen nöd på honom även om han säkert skulle vilja komma ut och jobba lite mer...Han var i alla fall förvånandsvärt smidig när jag longerade, om man bortser från markeringen då...

Ovido - Quiz & Flashcards