Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Lena Kyhle - 31 maj 2011 23:19

Idag kom Carin och skodde om Campari med nya skor och sulor fram, jag får hoppas att han blev nöjd. Allt gick bra, lite stel i bakkärran var han så det blev lite special där när skon skulle bort. Annars verkade allt OK även om hans fötter inte är lika fina i formen underifrån som ovanifrån, de har säkert sett ut så i evigheter så de får fortsätta med det.

Lite fundersam blev Carin när hon kände puls i båda fram efter skoningen men jag börjar bli van...hon lovade att komma tillbaka om han var besvärad imorgon. Det känns ju inte helt normalt men jag tyckte att han var ungefär som tidigare, förhoppningsvis kan allt lugna ned sig nu när han har fått sina stötdämpande sulor.

Jag orkar inte riktigt lägga ned mer tankekraft på detta nu eftersom det inte känns som att jag kan göra något mer...jag är maktlös.

Ovido - Quiz & Flashcards